یکی را دوست می دارم
یکی را دوست می دارم



به او بگوييددوستت دارم

به او بگوييددوستت دارم

با صدايي آهسته ،


آهسته تر از صداي بال پروانه ها


به او بگوييد دوستت دارم

با صدايي بلند ،


بلند تر از صداي پرواز کبوتران عاشق


به او بگوييد دوستت دارم

با هيچ صدايي،


چون فرياد دوستت دارم

نياز به صداي بلند يا کوتاه ندارد


فرياد دوستت دارم را


ميتوان با تپش يک قلب به تمام جهانيان رساند


پس بگذار بدون هيچ شرمي بگويم دوستت دارم

دوستت دارم

فرداي ديروزت را رها کن



نظرات شما عزیزان:

hanna
ساعت22:33---20 خرداد 1393
سلام وب خوبی داری خوشحال میشم به منم سری بزنی تبادلم اگه خواستی خبرم کن

نازنین
ساعت23:04---26 مرداد 1392
خیلی قشنگه ی چیزی وقتی حرف دل باشه قشنگتره مثل این شعر
چرا واقعا بعضیا معنی نگاه آدما را نمیفهمند وقتی ذر نهایت سکوتت فریاد میزنی عااااشقتم اما................نات آندر استند نات


در جستجوی عشق
ساعت16:00---1 مرداد 1392
وبلاگت باور نکردنی زیباست . به منم سر بزن لطفا . میشه با عشق ممنوع لینکم کنی ؟

اشنا
ساعت1:52---1 تير 1392
یکی را دوست میدارم اما حیف که نمیداند
این روزها همه تو این احوال هستن


ندا
ساعت11:49---19 ارديبهشت 1392
ممنون

دنيا
ساعت14:58---27 دی 1391
چه ريبا گفتم دوستت دارم
وچه صادقانه پذيرفتي
چه فريبنده اغوشم برايت باز شد
چه ابلهانه با تو خوش بودم
چه كودكانه همه چيزم شدي
چه زود ب خاطر يك كلمه مرا ترك كردي
چه نا جوانمردانه نيازمندت شدم
چه حقيرانه واژه خدا حافظي كن امد
چه بيرحمانه من سوختم


farzad
ساعت10:39---10 مهر 1390
salam dooste aziz

web goodi dari


افرا
ساعت20:59---5 مهر 1390
همینطوره

افرا
ساعت20:59---5 مهر 1390
همینطوره

behnaz
ساعت16:05---30 شهريور 1390
با کابوسی از خواب پریدم
خواستم به آغوشت پناه یبرم
ولی یادم نبود که از نبودنت به خواب پناه برده بودم ...


سحر
ساعت16:21---13 تير 1390
سلام دوست عزیز
من عاشق وبت شدم
خیلییییییی زیاد
ب منم سر بزن
و اگه دوست داری لینکم کن و بگو ک لینکت کنم
چون جدا از نوشته هات خوشم اومد


رضا
ساعت22:36---28 فروردين 1390
بسیار زیباست

با اجازت برش میدارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 12 بهمن 1398برچسب:,

|
 


من يه لال بيزبونم كه به لب رسيده جونم تا حالا كسي نديده رنگ خنده بر لبونم دختري رو دوست مي دارم مني كه زبون ندارم آخه احساس دلم رو چه جوري به لب بيارم زبون چشمامو او نمي دونه تونگاهم رازمو نمي خونه


 

غریب اما قریب

 

 

 

بدترین درد
شعر دو بیتی
تو را دوست میدارم
دوستش دارم
يكی را دوست می دارم
اگر می دانستی........
يکي را دوست ميدارم
يکي را دوست ميدارم
به او بگوييددوستت دارم

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 19385
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1